احضار رائفی‌پور به دادستانی تهران کدام ورزش در کاهش فشار خون میسر است؟ آیا فشارخون، صبح‌ها بالاتر است؟ ویزای شنگن گران شد + جزئیات نوشیدن نوشابه‌های انرژی‌زا خطر سکته قلبی را به دنبال دارد مهم‌ترین دوره برای شناخت از همسر چه زمانی است؟ ارائه ۲۶۲ هزار خدمت دارویی و درمانی به حجاج ایرانی خودکفایی بیش از ۱۲۶ هزار زن ایرانی سرپرست خانوار بررسی آخرین وضعیت خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی در مشهد و خراسان‌رضوی | در نوبت پدرو مادرشدن پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان غذای آلوده، عامل بیش از ۲۰۰ نوع بیماری است وام فرزندآوری به ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۳ رسید + جزئیات فشارخون بالا، یکی از عوامل مهم ایجاد‌کننده‌ بیماری‌های قلبی‌عروقی است عملیات ضربتی پلیس مشهد برای دستگیری اعضای باند زرافه + عکس اعمال قانون ۱۸۴۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰ خودرو متخلف توقیف شدند (۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳) کاهش مزاحمت‌های تلفنی مردم مشهد برای اورژانس ۱۱۵ | تماس‌های غیرمرتبط سیر صعودی دارد
سرخط خبرها

کشف ۴۳ هزار موادمحترقه در مشهد و بازداشت ۲۰ نفر از توزیع‌کنندگان غیرمجاز

  • کد خبر: ۲۱۵۰۵۹
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کشف ۴۳ هزار موادمحترقه در مشهد و بازداشت ۲۰ نفر از توزیع‌کنندگان غیرمجاز
فرمانده انتظامی مشهد مقدس از کشف و معدوم‌سازی ۴۳ هزار موادمحترقه غیرمجاز در مشهد و بازداشت ۲۰ نفر در این زمینه خبر داد.

سردار سرتیپ احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به آخرین اقدامات پلیس در این زمینه عنوان کرد: پلیس درراستای حفظ امنیت عمومی شهروندان و جلوگیری از آسیب‌های استفاده از موادمحترقه، نخستین طرح «ارتقای امنیت اجتماعی در خصوص مبارزه با توزیع‌کنندگان غیرمجاز مواد محترقه» را در مشهد به اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: در هفته نخست انجام این طرح و با رصدهای گسترده اطلاعاتی، پلیس در اقدامی ضربتی با حضور کلانتری‌های تابعه موفق شد تعداد ۴۳ هزار موادمحترقه غیرمجاز را در مشهد کشف و ۲۰ نفر از انبارداران و توزیع‌کنندگان این اقلام خطرناک را بازداشت کند.

سرتیپ نگهبان خاطرنشان کرد: مرحله اول طرح از سوم تا دهم اسفند اجرا شد. همچنین در ۴۸ ساعت گذشته نیز، ۱۲ هزار مورد مواد محترقه دیگر نیز شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس انتظامی مشهدمقدس همچنین از شهروندان درخواست کرد: همشهریان گرامی در صورت داشتن هرگونه اطلاعات از انبار موادمحترقه یا خریدوفروش غیرمجاز این اقلام که آسیبی جدی برای سلامت شهروندان ماست، لطفا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->